Gratis Visitekaartjes ~ Gratis Visitekaartjes

Gratis Visitekaartjes

Iedereen weet nu wel ondertussen dat we leven in een maatschappij waar alles vlugger en vlugger begint te gaan. Daarom is het van belang voor je zaak om door te dringen bij de mensen.
Stel nu eens dat je reclame maakt via een website op het internet. Is het dan niet handig als de mensen jou site dan ook vinden? Want wat ben je nu eenmaal met een erg mooie website zonder dat de mensen deze vinden?
Daarom ging ik op zoek naar methodes om jou zaak bekender te maken bij het grote publiek en ik kwam uit bij de klassieke naamkaartjes.

Gedurende vele jaren kan je wel stellen dat er een hele evolutie is geweest omtrend deze hebbedingetjes. Zo had je in het begin het probleem dat deze kaartjes erg veel geld kosten om zomaar weg te geven. Ik herrinner mij nog heel goed dat mijn grootvader maarliefst 50 BEF (1,25 euro) moest betalen voor 1 kaartje. (Dit bedrag heeft een vertekend beeld omdat 50 BEF van vroeger gelijk moet gesteld worden aan 5 euro vandaag de dag)

Zoals ik dus zei is er al een hele evolutie geweest op deze markten en vandaag de dag kan je op internet al aanbiedingen vinden om gratis visitekaartjes te bekomen. Soms tot 500! Hier zit meestal wel een addertje onder het gras, namelijk de verzendkosten die hierbij komen kunnen soms wat oplopen. Daarom raad ik jullie aan om de kleine lettertjes goed te lezen!

Natuurlijk heb je dan nog een ander probleem. We leven namelijk in een wegwerp maatschappij. Hierdoor heb je het risico dat mensen jou kaartje wel aanvaarden, maar dat het een paar uur later al op de grond of in de vuilbak ligt. Daarom raad ik jullie aan om erg origineel te werk te gaan bij het maken van jullie naamkaartjes.
Want een naamkaartje in iemands portefuille kan verschillende toekomstige werken betekenen!